poniedziałek, 19 stycznia 2015

Pełnoziarniste muffinki z musli

Dawno nie robiłam żadnych muffinek. Tym razem upiekłam je z mąki pszennej pełnoziarnistej. Wiem, że musli zrobione samodzielnie jest zdrowsze, ale ja skorzystałam z gotowego z dodatkiem owoców tropikalnych dodając odrobinę orzechów :)

              Składniki na 12 muffinek:
  • 2 szklanki mąki pełnoziarnistej pszennej ( bez górki )
  • 1 szklanka musli
  • 0,5 szklanki cukru pudru
  • 1 małe opakowanie cukru wanilinowego
  • 1 pełna łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 szklanka mleka
  • 2 jajka
  • 0,5 szklanki oleju
Wlać do miski mleko, olej, dodać jajka. Suche składniki wymieszać ze sobą i wrzucić do mokrych składników. Wymieszać ze sobą. Przygotowane ciasto przekładać do foremek ( do 3/4 wysokości). Piec w temp. 180°C około 25 minut.

3 komentarze:

  1. Wyglądają cudnie :) Dawno już nie robiłam muffinek, a takie z dodatkiem musli lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dawno nie piekłam muffinek. A to przecież takie smaczne ciasteczka. Twoje z musli... super!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią ze mną i innymi. Podpisz się,proszę imieniem lub choćby pseudonimem. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i pozdrawiam :)