poniedziałek, 15 grudnia 2014

Tort z gotową masą śmietanową,dżemem z czarnej porzeczki i z galaretką

      Jeden tort z niebieską galaretką dla chłopca, a drugi z różową (oczywiście) dla dziewczynki :)
Takie torciki przygotowałam w ostatnim czasie dla małych solenizantów. 
 Biszkopt ( chociaż na jego upieczenie znalazłam czas :) ) przełożyłam dżemem z czarnej porzeczki dla przełamania smaku, na dżem rozsmarowałam gotową masę śmietanową na bazie słodkiej śmietanki 30%. Drugą górną warstwę stanowiła pokrojona w drobną kostkę kolorowa 
 galaretka wymieszana z masą śmietanową.
Tak, wiem, że trochę leniwa się zrobiłam, ale wynika to z ciągłego braku czasu, a powód zawsze się jakiś znajduje :) Najważniejsze, że torty się podobały i smakowały. 
Ps. Maja dmuchała świeczkę z czwóreczką :)

5 komentarzy:

Podziel się opinią ze mną i innymi. Podpisz się,proszę imieniem lub choćby pseudonimem. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i pozdrawiam :)