czwartek, 21 listopada 2013

Torcik w kształcie serca

             Ten torcik robiłam w październiku dla siostry i jej męża na drugą rocznicę ślubu. Biszkopt upiekłam w tortownicy 25 cm, a korzystając z  papierowego szablonu wycięłam kształt i przekroiłam go na dwa blaty. Tort był z bitej śmietany z masą malinową zamiast dżemu, wg życzenia siostry :) 
Musiałam tylko zwiększyć ilość żelatyny w stosunku do ilości masy malinowej, żeby ta masa nie wypłynęła mi z biszkopta.
Boki tortu obsypałam rozdrobnioną princessą mleczną 
i użyłam gotowych literek czekoladowych. 
 Zdjęcia robiłam późnym wieczorem.
Zapomniałam o nim, ale teraz dorzucam go do swojej kolekcji wykonanych tortów.

 

3 komentarze:

Podziel się opinią ze mną i innymi. Podpisz się,proszę imieniem lub choćby pseudonimem. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i pozdrawiam :)