piątek, 22 marca 2013

Tort z gotową masą malinową



Ten tort zrobiłam koleżance dla córki na urodziny. Jest to mój czwarty tort z masą cukrową.
Upiekłam biszkopt w 25 cm tortownicy, Przedzieliłam tort na trzy części, każdą nasączyłam przegotowaną wodą z cukrem i sokiem z cytryny. Między  pierwszą a druga warstwę położyłam powidła śliwkowe, a między drugą i trzecią- masę malinową śmietanową zakupioną w sklepie. Dotychczas do tortów robiłam sama masę z mrożonymi malinami, ale z braku czasu użyłam tym razem gotowych produktów z proszku. Muszę przyznać, że jest dobra, może nie tak jak moja własna, ale nadaje się jak najbardziej.
 Na wierzch do pokrycia poszła w ruch masa maślana,która niezbędna jest, żeby można było obłożyć tort masą cukrową, kolorowaną barwnikiem spożywczym.
  Jedna masa,druga, trzecia.....tort gotowy. Koleżanka  zabrała tort zadowolona. A czy jest smaczny -okaże się jutro na urodzinach.......aż się boję, bo to pierwszy tort dla kogoś .......Trzymam kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią ze mną i innymi. Podpisz się,proszę imieniem lub choćby pseudonimem. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i pozdrawiam :)